Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014

Προκήρυξη 2ο τουρνουά αθλητικού συλλόγου ΑΛΦΑ για κατηγορίες άντρων- γυναικών (ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΒΕΤΕΡΑΝΟΥΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ

                                                                Π Ρ Ο Κ Η Ρ Υ Ξ Η                                                         

2ου  ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ «ΑΛΦΑ»
ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ , ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Ο αθλητικός σύλλογος «ΑΛΦΑ»

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ

Το 2ο τουρνουά φιλανθρωπικού χαραχτήρα για ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ , ΒΕΤΕΡΑΝΟΥΣ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ αθλητές ΑΝΔΡΕΣ και ΓΥΝΑΙΚΕΣ, με τους παρακάτω όρους:

1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:

Δικαιούνται να συμμετάσχουν άνδρες-γυναίκες αθλητές (Εν ενεργεία, Βετεράνοι-Ανεξάρτητοι)

2. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ:

α. Ατομικά ΑΝΔΡΩΝ - ΓΥΝΑΙΚΩΝ ηλικ.15-39 ετών
β. Ατομικά ΑΝΔΡΩΝ – ΓΥΝΑΙΚΩΝ ηλικ.40+


4.ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Η πρώτη φάση των αγώνων θα διεξαχθεί σε ομίλους των 4αρων αθλητών αναλόγως του πλήθους των δηλώσεων συμμετοχής ανά κατηγορία καθώς και για δικαιότερο αποτέλεσμα.
Η δεύτερη φάση των αγώνων θα διεξαχθεί σε ΝΟΚ ΟΥΤ.


5.ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ και ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Οι αγώνες θα διεξαχθούν στην έδρα του Αθλητικού συλλόγου «ΑΛΦΑ», στο κλειστό Γυμναστήριο του 1Ο ειδικού σχολείου Πειραια (οδος Λεβαδείας και πάροδος Μαυρογένους) σε χώρο ειδικά διαμορφωμένο για αγώνες , με παρκέ αγωνιστικό και σε 9 αγωνιστικά τραπέζια BUTTERFLY CENTREFOLD 25mm ITTF, την Κυριακή 27/7/2014 με ώρα έναρξης 10.00 πμ





6. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να γνωστοποιηθούν γραπτώς στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
alfatabletennis@gmail.com και στο τηλέφωνο 6977407408                 (Δελαρόκας Θανάσης) έως την Παρασκευή 25/7/2014
Στις δηλώσεις απαραίτητα πρέπει να αναφέρονται το ονοματεπώνυμο, ηλικία , τηλέφωνο, και email .

7.ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ
Τα έξοδα μετακίνησης βαρύνουν τους συμμετέχοντες.


8.ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ

Διασφαλίζεται από τους παίκτες και τις παίκτριες. 

9.ΕΠΑΘΛΑ
Θα απονεμηθούν κύπελλα, μετάλλια και διπλώματα στους πρωταθλητές και πρωταθλήτριες κάθε κατηγορίας καθώς και μετάλλια και διπλώματα στους δεύτερους και τρίτους παίκτες και παίκτριες.


-Κάθε παίκτης/παίκτρια θα καταβάλει το ποσό των 10 €.- ως δικαίωμα συμμετοχής. (μέρος των χρημάτων θα πάνε στο «ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» )
Σε κάθε συμμετέχοντα θα προσφερθούν: Παγωμένο νερό και donuts. 

-Κάθε παίκτης/παίκτρια συμμετέχει στους αγώνες με δική του ιατρική ευθύνη.

-Για τυχόν ανακύπτοντα θέματα που δεν καλύπτονται από την παρούσα προκήρυξη υπεύθυνη για την επίλυσή τους είναι η Οργανωτική Επιτροπή του Τουρνουά.


Πειραιάς 17/7/2014

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Αθανάσιος Δελαρόκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου